Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Aralık 2011 Perşembe

şike hakkında

bir fenerbahçeliyim. şike hakkındaki haberler içerde olanlar, iddanameleri biliyoruz
ispatlanmamış ya da devam eden bir davayla ilgili fazla konuşmak mantıklı olmayabilir
o nedenle kendi görüşümü yazacağım
şike futbolun kabul edilebilirliği içinde yer almamalı
ama bir çok şeyin cazasız kaldığı bir hukuk sisteminde bu suça  aşırı ceza verilmesi de bana saçma geliyor.
şimdi ben futbolcuyum deli gibi alın terimi akıtnmışım benim takımımda bir futbolcu doping yapmış ya da karşı taraftan biri maçı satmış. benim haberim yok. ne olacak şimdi ben lig mi düşeceğim.
ne ala memleket. taraftarı , alın teriyle işini yapan futbolcuğu cezalandır.
tüm takım doping kullansa , ya da tüm takım maçı satsa okey. ama gerisi sahada yenemedim 'masa başında yenerim demek' bence

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara

İzleyiciler